ÍNDEX DE RECEPTES

25 de setembre del 2017

COC DE XOCOLATA BLANCA, NABIUS I ANOUS

Un dia de pluja molt benvinguda ens va animar a encendre el forn! Quin berenar més bo vam fer acompanyant un trosset d'aquets coc amb un bon cafetó!
Com no som de xocolata blanca tenia els meus dubtes a que ens agradés...  i dubtes  resolts... perquè ens va agradar molt, està molt bo!!!
Fa pocs em van mig renyar perquè feia dies  que no publicava i és veritat... després d'anys d'estar davant de l'ordinador vuit o més hores diaries... des que em vaig jubilar em costa molt obrit-lo... en dec estar saturada... A veure si poc a poc agafem el ritme!!
COC DE XOCOLATA BLANCA , NABIUS I ANOUS
Ingredients
150g de xocolata fondant blanca
2 ous
100g de mantega
1/2 c/p d'esència de vainilla
1 c/s de maicena
130g de sucre
170g de farina
60g de nabius (si us agraden posseu-ne més...)
50 g d'anous (a trossos, posseu-ne més...je,je)
Preparació
1. Fonem la xocolata i la mantega al bany maria
2. Batem els ous, l'esència de vainilla i el sucre, han de quedar ben escumossos, ben muntats.
3. Afegfim, a la barreja  anterior la xocolata tèbia que hem fos, batem per a integrar-la.
4. Incoerporem la farina i la maicena tamissades i mesclem bé.
5. Enfarinem els nabius i les anous, traiem l'excés de farina, i ho afegim a la preparació.
6. Aboquem la barreja en un motlle (20 cm) prèviament engreixat.
7. Coem a 180º, forn preescalfat, durant uns 45 minuts, punxeu-lo per saber si el teniu cuit.
Deixarem refredar una mica abans de desemmotllar-lo.

c/p = cullera de postres
c/s = cullera sopera
Font: Revista Postres de Lecturas



3 comentaris:

LA COCINERA DE BÉTULO ha dit...

La xocolata blanca que es més dolça contrasta molt bé amb el gust dels nabius, una bona proposta per acompanyar el café a l'hora de berenar.
Teresa ja fa temps que al moment de comentar en el teu blog em diu que tens malware, m'el salto i et comento, però avui l'avís ha sortit a pantalla sencera. Em passa a dos blogs.
Petons.

Cristina ha dit...

Ja has posat la cinquena marxa, eh? amb tu em perdo! Molt bo el bescuit...EM SURT EL MATEIX QUE A L'ANNA! Vigila!

Unknown ha dit...

No sé què voleu dir...això que us surt...què he de fer?

Seguidors