ÍNDEX DE RECEPTES

23 d’abril del 2014

DIADA DE SANT JORDI 2014- ROSES DOLCES

Gairebé no hem pait les mones i ja és Sant Jordi! Amb aquest ram de roses dolces felicitaré els companys de feina, desitjant-los que passin un molt bon dia de Sant Jordi entre llibres i roses!
Vaig veure que les feien en aquest video AQUÍ , en trobareu algun altre,  i després de practicar una mica i trobar les gominoles adequades, que no és fàcil perquè han de ser una mica més amples de les que trobem habitualment, sinó queden una mica esquifides, ha sortit aquest pom de roses força maques! 
Que passeu un molt bon dia de Sant Jordi!!!

ROSES DOLCES 
Necessitarem:
Llengues de gominola vermelles i verdes
Pals de brotxeta
Per fer les roses: agafem primer la llengua verda, li donem uns plecs d'uns 2 cm, deixem una mica de cua i clavem el pal de brotxeta. Agafem la llengua vermella, cargolem una mica un extrem (serà el nucli de la rosa) i anem donant voltes, cada vegada cargolem la llengua per anar simulant els pètals de la rosa, quan ja no tenim més tros posem cap a sota la punta i clavem a la brotxeta.
Si mireu unes quantes vegades el video i practiqueu, agafareu de seguida el truquillo...
Ah! veureu que la part verda de les fulles la fan diferent, a mi no se m'aguantava i vaig decidir fer-les com us he dit.
A veure si us animeu i les feu!

13 comentaris:

les receptes que m'agraden ha dit...

Quin ram de roses més bonic! felicitats, una feina molt maca... Que tinguis una bona diada de Sant Jordi!

http://lesreceptesquemagraden.blogspot.com.es/

Tapa't de tapes ha dit...

oh, Teresa! Que boniques!! Que passis molt bona Diada de Sant Jordi tu també!

MaryLou ha dit...

Què boniques!!!!!
Molts petonests

Els fogons de la Bordeta ha dit...

Quina preciositat! Feliç diada!
Petonets
Sandra

VISCalacuina ha dit...

Quina bona idea, apuntada per al Sant Jordi de l'any vinent!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Jo també vull un pom de roses tan dolces i boniques com aquestes. Fa temps que tinc ganes de fer-les.
Petons.

Gemma ha dit...

oh, quina idea més xula, original i divertida! M'ho guardo pel sant jordi de l'any que ve, queden super vistoses!

trifasic de baileys ha dit...

ostres quin ram tan bonic i boooo!!! que maco, crec que mai ho havia vist abans i em sembla molt original! petons

Neus Beltran i Masgoret ha dit...

Super-xules!!! Jo també les guardo per l'any que ve.
Felicitats i bon Sant Jordi!

Marta CuinaDiari ha dit...

Me l'apunte per l'any que ve! m'han encantat!! Marta

BuenasMigas. ha dit...

precioses, et felicito!

Una abraçada.

Miquel ha dit...

Que artista que eres,estan sensacionales.
Bon cap de setmana
peto

QUIMA ha dit...

Ohhhhhhhhhh que maques a veure si el proper m'en recordo.
Petons

Seguidors