15 de febrer de 2017

ALBERGÍNIES AMB FORMATGE


Aquesta setmana toca salat!! unes boníssimes albergínies amb formatge que ens van agradar molt!
Ben fàcils de preparar i que ens pot anar bé tant com a entrant o com a plat únic, acompanyades d'una bona amanida!!
ALBERGÍNIES AMB FORMATGE
Ingredients
2 albergínies
Formatge Cheddar en làmines
Motzzarella
Tomàquet d'amanir
Oli/sal/pebre/orenga seca
Preparació
Tallem a làmines les albergínies a lo llarg, d'un cm aproximadament de gruix i sense acabar de tallar-les, que quedin unides com es veu a les fotos. Entre cada tall posem tomàquet tallat a làmines i formatge Cheddar, salpebrem i repartim orenga per sobre, agafem bocins de motzzarella i els posem per sobre, reguem amb un bon oli i coem a 200º fins que l'albergínia estigui cuita.
(vist a Facebook, no recordo pàg ...)

10 comentaris:

LA COCINERA DE BÉTULO ha dit...

M'agrada aquesta forma de tallar-les i el farciment també. Molt bones.
Petons.

El pare ha dit...

A mi també m'ha cridat l'atenció el tall de les albergínies.
La presentació és un espectacle per a la vista i, segur que després, l'espectacle passa al
paladar.
Una abraçada.

lolines ha dit...

Dons tens raò, fàcils de prearar i ...... que bones!!!

Miquel ha dit...

Buena combinacion y buen resultado, aunque creo que hoy lo que mas nos sorprende es el corte de la berenjena.
petons

Cristina ha dit...

Presentació i platàs de 10!

La Cuina de l'Olga ha dit...

OOooooiiix,que bones, Teresa! M'han agradat molt!
Petonets,
Olga

Amb les mans a la massa ha dit...

Caram, un plat ben resolutiu per un dia que no saps que fer. M'encanta!
Clara

Dolors Besalu ha dit...

Wow quina cosa més bona! Ben fàcil i no se m'hauria acudit!! Genial!! :)
Petons

ANNAFS ha dit...

Sempre les he fet farcides d' una altra manera. M' agrada aquesta forma de presentar-les.

Anna Pigarda ha dit...

Una presentació ben original! JO no havia sortit mai de tallar-les per la meitat, ha, ha!!

Seguidors