ÍNDEX DE RECEPTES

13 de novembre del 2017

GALETES DE POMA DESHIDRATADA

Tot va ser veure fer-les al gran Jaime Oliver que ja estaba comprant la poma deshidratada, que la propera la faré jo, i fent les galetes!! Què us he de dir de com estaven... boníssimes!!
Es guarden molt bé dins d'una caixa metàl·lica (si és que no se les mengen d'una tirada...)
Anem a la recepta!
GALETES DE POMA DESHIDRATADA
Ingredients
100 g de poma deshidratada
100 g de sucre de canya sense refinar
100 g de mantega sense sal ben freda
200 g de farina de rebosteria
1 ou gran
Preparació
Si teniu un robot o picadora podeu fer tota la barreja en el mateix lloc, per tant poc embrutem!
Primer que res preescalfem el forn a 200º.
En el robot o picadora, triturem la poma deshidratada, que quedi ben petita, queda com un ganulat. A continuación hi afegim el sucre, la mantega a daus, la farina i un pessic de sal i triturem tot molt bé durant 1 o 2 minuts. reservem una c/s d'aquesta barreja. A continuación a la barreja del robot hi afegim l'ou i barregem bé fins a tenir una massa compacta.
Amb aquesta massa fem un xurro (salxixa) (dependrà del diametre d'aquest xurro amb la mida de les galetes, al forn no creixen massa) (jo vaig fer-lo d'uns 3 cm aprox.). el dividim pel mig, cada mig pel mig... així fins a tenir unes 24 porcions. De cada porció en fem una boleta que anirem col·locant a la safata del forn, folrada amb paper especial de forn o silpac. amb els dits les aixafem una mica, per sobre repartim la barreja que havíem reservat.
Les coem durant 15-20 minuts.
Les deixem refredatr damunt d'una reixeta.

c/s = cullera sopera
Font: Jaime Oliver



3 comentaris:

Cristina ha dit...

A mi no em duren ni mitja hora aquestes galetes...

Palmira POM ha dit...

Com que tinc tots els ingredients a mà toca encendre el forn, oi?!QUe bones!
Petons,
Palmira

montseb ha dit...

Em podries dir on has comprat la poma deshidratada. Moltes gracies

Seguidors