ÍNDEX DE RECEPTES

28 de juliol del 2014

MACARONS DE COCO (GALETES DE COCO, base per a gelat)

Un any més tenim el gust de col·laborar amb La Fageda elaborant unes postres amb els seus gelats, i agrair-los, com no, els gelats que em fan arribar que, qui em coneix, ja sap que m'encanten... i si els heu provat no cal que us digui que són els millors!. Si els tasteu segur que repetireu, doncs són uns gelats boníssims de veritat!! 
Aquest any vaig ser convidada a la festa de presentació que feia la Fageda del videoclip del vocalista de Manel amb les vaques de la Fageda, que va tenir lloc al Palau de la Música de Barcelona, Palau de la Música Com voleu que, la llet, matèria prima, els iogurts i gelats, no siguin de 1a qualitat amb la bona llet d'aquestes vaques... que pasturen amb música i a l'aire lliure...!!  Mireu el Videoclip
Aquestes galetes de coco, la recepta és de Donna Hay i en deia macarons, a mi em sembla que són més com galetes..., van ser la base de les boles de gelat, que vaig servir per a les postres d'ahir diumenge! Unes postres refrescants que venen molt de gust amb la calor, xafogor, que ens fa ara!. 
Si les feu, vigileu amb el temps de cocció, jo em vaig distraure una mica i van quedar massa cuites... han de quedar més blanquinoses i toves, segur que milloren...
Com veig que molts/es aneu marxant de vacances, abans no marxi tothom, desitjar-vos bon estiu, bones vacances! i ens retrobem al setembre!!

MACARONS DE COCO (GALETES DE COCO, base per a gelat)
Ingredients
2 clares d'ou
110 g de sucre llustre
160 g de coco ratllat
En un bol barregem tots els ingredients. Primer sembla que hi falti humitat, però de seguida ens queda una barreja ben humida i amb consistència.
Folrem la safata de forn amb paper especial de forn, amb l'ajuda d'una anella, de les que fem servir per a emplatar, de mida no massa gran, anem fent les galetes, no massa gruixudes (les meves també una mica massa). Les coem a 180º durant uns 8 minuts (aneu mirant perquè ens passem fàcilment de cocció).
Traiem del forn i deixem refredar damunt d'una reixeta.
Damunt d'una galeta posem una bola de gelat, tapem amb una altra galeta pressionant una mica, i tenim uns sandvitx de gelat boníssim!!




6 comentaris:

rhuandsam ha dit...

M'encanten els gelats, i no només a l'estiu ;-) Bones vacances!

Eva ha dit...

Jo menjo gelats tot l'any, i aquests de la Fageda estan de vici! les galetes-macarons amb sabor a coco per mi són una delícia. Un petonàs!

trifasic de baileys ha dit...

si que son deliciosos si els gelats de la Fageda! la veritat és que ho fan molt bé tot!! bonissims aquests macarons! ara només cal disfrutar-los! petons i a descansar!

María ha dit...

Mi querida amiga, tal cual te han quedado a ti asi tostaditas las veo divinas, que buena pinta que tienen y con ese rico helado mas aun, no me extraña que sea delicioso, tal y como se ve que cuidan a las vacas. Mil besicos cielo mio, u feliz verano tambien para ti

Gemma ha dit...

uau, aquestes galetes tenen una textura sensacional, i han de ser ideals per acompanyar un bon gelat.
Jo aquest any tinc vacances el setembre, però em sembla que també faré vancacnes del blog a l'agost, que tothom està marxant...
Que passis molt bon estiu, ens veiem a la tornada!

les receptes que m'agraden ha dit...

Que bones aquestes galetes amb gelat! Que passi molt bones vacances, descansa molt i gaudeix molt de l'estiu... bones vacances!

"Les receptes que m'agraden"

Seguidors