ÍNDEX DE RECEPTES

6 de maig del 2020

GELAT DE IOGURT I FRUITS VERMELLS


Aquesta setmana m'he fet un regalet!  ja tenia la geladora del Ldel, però la tinc a Isona... així que per tenir-ne una aquí m'he regalat la de la KitchenAid! Ès més gran i potser millor màquina... però bé, així en tinc una a cada lloc!
Després de mirar i remirar receptes, avui he fet la meva! agafant idees de totes elles...
Tenia pel congelador una bossa amb gerds i nabius i n'he fet una melmelada ràpida..., uns iogurts, nata i una mica de mel... i el resultat aquest gelat més que bo!!!
Anirem fent les nostres proves... 
GELAT DE IOGURT I FRUITS VERMELLS
Ingredients
3 iogurts naturals
200 ml de nata per a muntar
2 cullerades de postre de mel
250 g de fruits vermells
100g de sucre
suc de llimona (1 cullerada sopera)
Preparació
S'ha de tenir la precaució de tenir la geladora, l'accessori per a fer gelat, 15 hores al congelador, jo li vaig posar la nit abans.
Primer farem la melmelada ràpida de fruits vermells, en un cassó posem els fruits congelats (sinó naturals), el sucre i elsuc de llimona, a foc baix coem durant un 20 minuts, traiem del foc i deixem refredar.
Per a barrejar, triturar tots els ingredients ho fem amb el robot que tinguem, jo ho he fet amb la TMX, posem en el bol els iogurts, la nata i la melmedada, ta,bé les dues culleradetes de mel, triturem.
L'accessori de fer gelats de la KitchenAig el posem del congelador a la màquina, seguint les instruccions, Hi aboquem el preparat i posem a velocitat 1, anirà gelant poc a poc, jo l'he tingut fet, aquest, amb uns 20 minuts. Veureu que va espessint i agafant la consistència de gelat.
Un cop fet, l'aboquem en un recipient apte pel congelador, on el guardarem fins l'hora de con sumir.
Traieu-lo una mica abans si us agrada cremós... encara que amb la calor que ja ens fa poca estona li caldrà...



1 comentari:

MaryLou ha dit...

Quin gelat més bó!!!!!

Seguidors