ÍNDEX DE RECEPTES

17 de juny del 2020

TORRADES DE STA. TERESA / TORRIJAS


 Aquests dies de confinament han donat molt de sí... a la cuina no hem parat!, i ara veig que no vaig publicar les Torrijas o torrades de Sta. Teresa. Aquí normalmentes fan amb pa del dia d'abans, però a Andalusia tenen un pa especial per a les torrijas! jo les que he provat són boníssimes! I em vaig animar a fer el brioix que és apte per a fer-les. El resultat em va agradar molt!! Van portar més feina però va valer la pena! També les podeu fer amb pa de barra, millor del dia abans.
Aquí posaré la recepta de les torrijas i en una altra entrada la del brioix, que el podem fer tant en forma de pa llarg com de panets individuals, per a farcir, per a menjar amb melmelada... infinitat d'opcions per a gaudir de bones mossegades!!
TORRIJAS/TORRADES DE STA. TERESA
Ingredients
250 ml de llet
100 ml de nata per a muntar (opcional)
1 ou
3 c7s de sucre
Sucre i canyella per a arrebossar-les
Oli de girasol
Preparació
En un bol posem tots els ingredients i els batem molt bé. Passem la barreja en un bol més ample per a sucar-hi el brioix.
Tallem el brioix o pa una mica gruixudet i el mullem, ben xopat, amb la barreja anterior.
En un cassó tindrem l'oli calent, que no fumegi, i hi anem fregint les torrijas. quan estiguin ben rossetes les traiem i arrebossem amb el sucre i canyella que prèviament haurem barrejat en un plat.
Les passem en una safata i deixem refredar.
Millor menjar-les recent fetes, fredes, després perden una mica...
Les podem acompanyar amb gelat de vainilla... i postres rodones!!
 Us ensenyo el brioix... espectacular, oi?

Seguidors