ÍNDEX DE RECEPTES

14 d’abril del 2010

SALSA D'ANXOVES

Aquesta recepta és del cuiner Jamie Oliver, no se en quin dels seus llibres la té, per acompanyar la pasta, però un dia d’aquest en el programa Cocina, de Canal Cocina, la va fer per estofar-hi unes mongetes tendres. Tenien una pinta....! queden pendents de fer per provar-les, esperarem que sigui la temporada, ara estan caretes... i s’ha de mirar per l’economia familiar! I que també són més bones en el seu temps!

Jo la vaig fer fa uns dies per a uns espaguetis, i la veritat és que està molt bona, entre el gust de l’all i l’anxova va resultar una salsa excel·lent per a la pasta.

SALSA D'ANXOVES

- una llauna d’anxoves (petita)
- un pot de tomàquet triturat (de bona qualitat, si no en tenim de casolà)
- 3 grans d’all
- oli

En una paella posem una mica d’oli, tallem els alls a làmines i les sofregim a foc baixet, vigilant que no es cremin (sinó amarguegen), hi afegim les anxoves i remenem, quan ja s’han desfet (són dos o tres minuts) hi afegim el tomàquet i deixem coure. Com l’anxova ja és salada, no afegim sal. Si us agrada el picant, podeu posar un bitxo petit picat (guindilla).
(aquest cuiner en posa a tot arreu, n’és un amant!)

2 comentaris:

Fem un mos ha dit...

Aquesta salsa d’anxoves com molt be dius per acompanya pasta es ideal, queda anotada.
Acabo de descobrir el teu bloc, es molt interessant t’aniré seguint.
Petonets

Teresa ha dit...

Hola Sion!, tinc un embolic amb el bloc, vaig començar amb blogspot.es... i l'anyu passat vaig començar aquest, però no em decideixo a tancar l'altre... em fa coseta! però bé aquí o allà en parlem!
gràcies i petó!
Teresa

Seguidors