ÍNDEX DE RECEPTES

13 de desembre del 2012

PLUM CAKE DE PERES AMB AROMA DE VAINILLA

PLUM CAKE DE PERES AMB AROMA DE VAINILLA
Ingredients
4 ous
250 g de farina
180 g de mantega (pomada)
200 g de sucre llustre
1/2 sobre de llevat (tipus Royal)
Un pessic de sal
Per a les peres
3 peres (blanquilla, conference...)
40 g de mantega
2 cullerades de mel
1 beina de vainilla
4 cullerades rde rom
Elaboració
1. Batem la mantega amb el sucre fins a tenir una crema blanquinosa. Afegim la farina, el llevat i la sal i barregem bé amb l'espàtula. Tapem aquesta massa amb film i deixem reposar una hora a la nevera.
2. Pelem les peres i les tallem fent uns grills una mica gruixuts. Desfem la mantega en una paella, hi afegim la pera i daurem durant 5 minuts. Obrim la beina de vainilla, amb l'ajuda d'un ganivet rasquem les llavors i junt amb la mel ho afegim a la pera, deixem coure 2 minuts més. Retirem del foc i deixem refredar.
3. Barregem la massa i les peres i aboquem en el motlle que haruem encamissat (mantega+farina).
4. Coem a 200º durant 15 minuts, després a 160º durant 1 hora (depenent del forn). Deixem refredar i decorem al nostre gust. (en el meu cas no va donar ni temps a fer-ho!)

12 comentaris:

Tapa't de tapes ha dit...

Ben fàcil i bo, Teresa! Això d'afegir-hi aroma de vainilla m'ha agradat, i molt!!! Petonets

Gemma ha dit...

Els plumcakes són uns pastissos molt nadalencs, oi?
Mai n'he fet amb peres, m'apunto la idea per provar-ho ;)

sandra/ josemaria ha dit...

bo de debo

trifasic de baileys ha dit...

que bones les peres, però si a més hi ha vainilla, que m'encantaaa!! ideal per demà esmorzar!! me'n envies un trosset per correu expres?! petons

asj ha dit...

Me encantan los bizcochos y este tiene que ser una delicia.

besazos

No tot són postres ha dit...

Mmmmm teresa, aquest es dels que a mi m'agraden. Quin coc més bo!!!!
Ptnts
Dolça

Miquel ha dit...

un plum cake siempre gusta y esta combinacion con peras debe de estar muy bueno Teresa solo viendo el corte ya se ve.
peto

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Acostumo a fer plum cakes i pastissos amb pomes i les peres les tinc una mica deixades de costat, encara que fa poc vaig fer un.
Es veu molt bom en sembla que fins i tot m'arriba la seva olor.
Petons.

rhuandsam ha dit...

Qué bo aquest toc de vainilla!

María ha dit...

Teresa solo ver su color se nota que tiene que estar delicioso, me ha gustado muchisimo, y con ese toque a vainilla, hasta si aroma tiene que ser rica. Un abrazo amiga

MaryLou ha dit...

Què bo!!!! un altre a pendents!!
Petonets

Cristina ha dit...

Què bo amb el toc de vainilla.

Seguidors