ÍNDEX DE RECEPTES

19 de gener del 2014

PATATES BABY FARCIDES DE BRANDADA DE BACALLÀ

Amb aquestes patates baby farcides de brandada de bacallà matem dos pardals d'un tret! Participo al concurs Mossegades AQUÍ d'aquest mes de gener dedicat als aperitius i també a la convocatòria que ens fa el bloc Memòries d'una cuinera  AQUÍ, dedicat aquest més a receptes amb patates farcides.
Com ho he fet amb patates baby m'ha servit per als dos esdeveniments, amb l'aperitiu d'avui ens han anat molt bé i ens han agradat moltíssim! molt fàcils de fer, amb l'avantatge que les podem tenir preparades i només ens caldrà gratinar-les en l'últim moment. Ja tinc ganes de veure les diferents varietats de patates farcides dels altres blocs, què segur estaran molt bones amb combinacions ben diferents.
   Concurs Mossegades. Gener 2014
PATATES BABY FACRCIDES DE BRANDADA DE BACALLÀ
Ingredients
250 g de bacallà dessalat
100 g d'oli d'oliva
50 g de llet
2 grans d'all
Pebre negre molt 
Formatge Gruyère ratllat
Elaboració
Brandada de bacallà
1. En el got de la Tmx posem l'oli i programem 3 minuts, 100º, vel. 1
2. Afegim els alls, programem 3 minuts, 100º, vel. 5 (parem el programa dos cops pera fer baixar l'all de les parets, amb l'espàtula.
3. Quan ja tenim l'all picat i sofregit programem de nou 3 minuts, 100º, vel 5 , quan veiem que ja està lligat anem afegint el bacallà i la llet alternativament sense obrir la tapa, ho afegim per la boca del got. 
4. Per acabar programem 1 minut, 100º, vel 8.
Reservem en un bol
Rentem bé les patates, les punxem i col·loquem en un plat, tapem amb film i coem al microones, màxima potència uns 6 minuts (les punxem per assegurar-nos que estan cuites)
Amb una cullereta les buidem una mica, omplim amb brandada i cobrim també per sobre.
Repartim el formatge Gruyère i gratinem.

11 comentaris:

sandra/ josemaria ha dit...

quina pinta mes bona

QUIMA ha dit...

Quina delicia de patates!! Jo encara tinc pendet de fer la recepta , sino m'afanyo hem pasarà e temps
petons

Miquel ha dit...

esta combinacion es super buena me encanta¡¡

Peto

Miquel ha dit...

Teresa esta combinacion es super buena me encanta¡¡
Bona setmana
Peto

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

El farciment es molt bo Teresa.
No he farcit mai patates baby, sempre grands, pero així serveixen per un aperitiu molt gustós.
Sort al concurs!
Petons.

Cristina ha dit...

M'has arribat a tot arreu!!! la brandada em té enamorada...i amb aquestes patates...eclipsada.

Gemma ha dit...

mmm... la brandada és gairebé la única manera que m'agrada el bacallà, així que m'has encertat molt el gust. Sensacional!

Coses de Llàbiro ha dit...

La meva idea també és farcir-les de brandada però no de bacallà i no perquè no m'agradi, m'encanta!!!!
Moltíssimes gràcies per participar a Memòries.

Marta C. ha dit...

Queden fantàstiques! Un clàssic que no pot fallar

SUSANNA ha dit...

Hola guapa tu

Penso que tenen que estar de super 10, et copio, hummm, ja t´explicaré el resultat, segur que em faran l´ONADA

Mil petonets Susanna

Judith ha dit...

ooooooo teresa, no saps com m'agrada la brandada de bacallà, i presentada així encara més. Moltñissimes gràcies per participar a Memòries. Molts petonets

Seguidors