ÍNDEX DE RECEPTES

21 de setembre del 2015

BOMBONS DE FORMATGE DE CABRA AMB MELMEDADA DE TOMÀQUET


A primers de setembre vaig assistir al taller de maridatge de les melmelades La Fageda , a l'espai Chef Caprabo, de l'Illa Diagonal de Barcelona.  El xef, en Joan Gurguí, ens va preparar cinc propostes de maridatges amb les diferents melmelades,  amb formatges, carn peix i postres! Totes requetebones!! De nou vam passar una estona molt agradable amb els amics de La Fageda! Gràcies Marc !
La primera proposta que he fet han estat aquests bombons de formatge de cabra amb melmelada de tomàquet, a casa també les vam maridar amb altres melmelades, de carbassó i de pisto... i el resultat excel·lent amb totes elles. Com a aperitiu queden uns bombons tan macos i bons que us felicitaran!!
Us deixo l'enllaç perquè pugueu veure les fotos del taller i també les receptes!
Taller de maridatge de melmedades La Fageda al Chef Caprabo
BOMBONS DE FORMATGE DE CABRA AMB MELMELADA DE TOMÀQUET
Per a 4 persones
200 g de rulo de formatge de cabra (n'hi ha un que no te pell)
Sal i pebre
Farina de blat
1 ou
Farina Panko (pa ratllat japonès) (podeu fer-ho amb pa ratllat)
Oli d'oliva suau o de gira-sol per a fregir
Elaboració
Traiem la pell del formatge de cabra si és que no l'heu trobar sense, amb l'ajuda d'uns guants de làtex fem una massa afegint un xic de sal i pebre.
Fem boles d'uns 2 cm de diàmetre i les posem al congelador fins que estiguin ben dures.
Un cop fora del congelador, just en el moment de servir-les, les arrebossem, primer passem per farina, després per l'ou i finalment pel Panko o pa ratllat, les fregim amb abundant oli i ben calent, quan estiguin daurades les posem un moment sobre paper de cuina, però les traiem de seguida perquè sinó perden el cruixen.
Les servim posant una mica de melmelada de tomàquet La Fageda sobre cada bombó.



10 comentaris:

trifasic de baileys ha dit...

Wow quina bona pinta! m'encanta la combinació!!!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Jo no vaig poder anar al taller de La Fageda, però ja veig que com sempre van ser unes bones receptes.
Teresa, aquests bombons son un aperitiu amb el punt cruixent que m'agrada.
Petons.

Miquel ha dit...

Una buena combinación sin dudas.Un taller bien aprovechado¡
Bona i curta setmana

El pare ha dit...

Això té molt bona pinta. Sí que ho provarem.
Gràcies Teresa.

Dolores-MiGranDiversion ha dit...

RIquisimos bocados
Bss

Amblesmansalamassa ha dit...

M'encanten aquestes combinacions de formatge amb mermelada...boníssims!!!!
Clara

ISABEL ha dit...

M'agraden aquests bombonets.
Una recepta que deu entrar fantàsticament.
Tots els ingredients son del meu gust.
Per tant!!!!!! i amb el teu permís me l'apunto.
Petons

Gemma ha dit...

Formatge de cabra i melmelada de tomàquet, un maridatge sensacional. I servit així en format bombó, queda molt ben presentat.

María ha dit...

Mi querida amiga, como tienen que estar estos bombones con una cerveza bien fria un rico aperitivo que seguro sabe a gloria, me alegra que te lo pasaras tambien en ese precioso evento. Mil besicos cielo mio

Anna Pigarda ha dit...

Una de les meves propostes preferides del taller. I és que és una combinació espectacular! Jo vull penjar la de la pannacota, que em va agradar molt el gust de la menta. Una abraçada!

Seguidors