ÍNDEX DE RECEPTES

10 de febrer del 2021

PESTO ROSSO (VEGÀ)


El pesto gairebé sembre és el verd... al menys jo a casa el faig o compro només fet amb alfàbrega, per això queda verd, què és molt bo, tot i que de vegades em repeteig una mica... no sé si pel formatge o l'alfàbrega... 
Aquest rosso també porta alfàbrega però menys quantitat i el color li dona els tomàquets secs. 
Ja l'he fet vàries vegades perquè m'ha gradat molt! i no em repetix... 
Això si, una bona pasta, casolana si pot ser..., amb aquest pesto i plat únic!!! 
La recepta és de "lagloriavegana" que segueixo per Instagram, m'agrada molt tot el què fa i és un bon referent per a mi que sóc novata en menjars per a vegans!! 
PESTO ROSSO
Ingredients
20 fulles d'alfàbrega fresca
2 c/s de parmesà vegà o 20 g d'anacards crus, o si preferiu algún altre fruit sec
10 tomàquets secs, hidratats en aigua calenta durant 15 minuts
100 ml d'oli d'oliva
1 gra d'all
1c/s de suc de llimona
Sal al gust
60 ml d'aigua
Pasta fresca, seca, casolana...
Preparació
Posar tots els ingredients en el got del robot que tingueu i triturem fins a aconseguir una salsa cremosa i fina, podreu deixar-la al vostre gust de triturada. Si veieu que queda molt espessa podeu afegir-hi una mica d'aigua de la que heu hidratat els tomàquets.
Només heu de coure la pasta i afegir-hi el pesto, que podreu escalfar si la pasta no la coeu al moment i també l'heu d'escalfar. 

* c/s : cullera sopera


Seguidors