ÍNDEX DE RECEPTES

3 de febrer del 2021

POSTRE FRED DE MANGO

El dinar d'ahir diumenge va ser del tot vegà... ens hi anem acostumant... 
Vaig fer calçots!!! si si, una calçotada casolana ben bona!! Al forn queden molt bé, això si, s'han de netejar una mica... vam anar tant ràpids que no hi ha foto... la propera!
Després vaig preparar una lassanya de verdures, que tampoc hi ha foto... 
I les postre havien de ser fresques i lleugeres...
Aquests gots de puré de mango, iogurt i fruits vemells marinats van caure d'alló més bé!!
La recepta és del xef britànic Gordon Ramsay, que en sóc ben fan... Ell en diu postre gelat de mango, jo interpreto que serà postres fred, gelat, de mango...
Però no és pas gelat sinó un puré, és a dir el mango triturat
Ens va agradar moltíssim!! i la presentació també és ben atractiva, encara que jo no sóc donada en fer postres en gots... però queda súper xulo!!
POSTRE FRED DE MANGO
Ingredients
1 o 2 mangos madurs ( com més bons millor resultat...)
500 ml de iogur natural( jo amb marca Alpro, per a vegans)
Per a la fruita marinada: gerds, mores, nabius...
1 taronja
1 cullerada de postres de sucre llustre
Fulles d'alfàbrega
Preparació
Comencarem marinant els fruits vermells amb la pell de taronja ratllada, sense part blanca, el suc de la taronja, les fulles d'alfàbrega tallades a trossets i el sucre llustre, remenem amb compte i reservem
Pelem els mangos i els triturem amb el robot que tingueu fins a tenir un puré fi.
Només ens cal intercalar en un gor o copa capes de puré de mango, iogur i acabar amb una bona cullerada de fuita marinada, empolvora amb sucre llustre i servir!!


Seguidors