ÍNDEX DE RECEPTES

6 d’abril del 2020

PA DE PESSIC DE TARONJA (sense ou)


Un bon pa de pessic de taronja, per a vegans i no vegans..., fàcil i súper bo!! esponjós i humit què fa que sigui gustós de mossegar! i si l'acompanyem d'una mossegadeta de xocolata... no us dic res!!
Jo la vaig fer amb la TMX però podem fer-la amb qualsevol robot o batedor que tingueu, a mà també eh?
No m'enrotllo més i vaig a per la recepta!!
Cuideu-vos!! No abaixem la guàrdia!!
PA DE PESSIC DE TARONJA
Ingredients
130 g de sucre
250 ml de suc de taronja
75 ml d'oli de girasol (jo vaig posar d'oliva suau)
230 g de farina de rebosteria (bizcochona)
1 sobre de llevat (tipus Royal, 16g)
Pell ratllada de taronja

Preparació
En el got de la TMX posem la taronja, el sucre i l'oli. Programem 1 minut, vel. 5 (Si ho feu amb un altre robot, bateu fins a tenir el sucre disolt, i tingueu una barreja homogènia)
Afegim la fariba amb el llevat, tamisat, programem 4 segons a vel. 4, acabem d'incorporar amb una espàtula. Aquest pas el podem fer a mà, incorporant poc a poc la farina i llevat i quan tenim la barreja ben integrada l'aboquem en un motlle (20 cm) prèviament engreixat i enfarinat. A mi m'agrada posar paper de forn al cul del motlle... Per sobre vaig posar sucre però això és opcional.
Amb el forn preescalfat a 170º courem durant uns 40 minuts, (als 35 ja podeu punxar-lo i comprovar si està cuit, l'agullaml'heuy de traure seca).
Un cop cuit el deixem reposar 5 minuts abans de desemmotllar-lo.
Un cop fred podeu empolvorar-lo amb sucre llustre.



3 comentaris:

lolines ha dit...

Bonissim!!!tinc ara al forn, un coc de llimona per berenar.

Palmira POM ha dit...

Un coc sense ous? Quin tall té molt alt i suau. Perfecte per aquests dies on falten els ous al mercat nostre!
Una abraçada i cuideu-vos molt!
Palmira

Anònim ha dit...

Es bonissima jo tinc que inclòs fer els arrebossats sense ou.

Seguidors