ÍNDEX DE RECEPTES

25 de maig del 2020

PANACOTA AL CARAMEL


La Panacota són d'aquestes postres ben fàcils de preparar i bones de menjar. 
Tenia toffe a la nevera d'alguna preparació i s'havia de gastar... vaig veure la recepta de la panacota al caramel, que hi afegien "dulce de leche", i vaig pensar que jo podria aprofitar el toffe. I així ho vaig fer, van ser unes postres dolcetes, molt bones, fins hi tot la vam acompanyar amb melmelada de maduixa i gelat de fruites del bosc, que en quedava una mica... tot plegat ben bo!!
Bona setmana a tothom! els de Barcelona esperant amb candeletes poder sortir-ne...
PANACOTA AL CARAMEL
Ingredients
3 fulles de gelatina (6
200 ml de llet
300 ml de nata
3 cullerades de dolç de llet ( jo toffe)
1 cullerada de sucre
1 veina de vainilla
Preparació
Posem la gelatina a hidratar en aigua freda
En un cassó posem la lle, la nata, el sucre i les llavors de la veina de vainilla, no deixem de remenar, quan arribi a uns 50º, vigileu perquè no ha de bullir, retirem del foc, hi afegim la gelatina escorreguda, remenem bé i omplim les flameres, gotets o recipients que vulgueu fer servir, les flameres van bé perquè es desemmotllarà fàcilment.
Reservem tapat a la nevera fins a l'hora de servir. Com a mínim hi ha d'estar 4 hores perquè ha de quallar...
Servirem acompanyades del queens agradi, amb gelat, melmelada, dolç de llet...


Seguidors