ÍNDEX DE RECEPTES

7 de novembre del 2016

PÚDING DE GALETES


Unes postres ben fàcils de preparar, amb ingredients que tenim segur a casa i súper bones! També el podem fer amb magdalenes, pa de pessic, brioix, ...potser ben bé una recepta d'aprofitament, amb èxit assegurat!
PÚDING DE GALETES
Ingredients
1/2 l de llet
5 ous mitjans
100g de sucre
10 galetes tipus maria
Caramel  per al motlle
Sucre
1 c/s d'aigua
Preparació
Primer prepararem el caramel pel motlle/s que farem servir. En un cassó posem el sucre i l'aigua i a foc mig deixem que es vagi desfent, vigileu perquè es crema ràpidament..., quan tingui un color marró caramel l'aboquem en el motlle repartint-lo per tota la base i una mica per les parets. Reservem
En un bol gran posem tots els ingredients del púding i amb el túrmix triturem bé, que no quedin trossos de galeta. Aboquem la barreja al motlle/motlles i coem al bany maria a 180º durant 1 hora, si són motlles individuals amb 3/4 d'hora n'hi haurà prou.
Si la part de sobre veiem que se'ns  torra massa posem paper d'alumini per sobre.
Deixem refredar i reservem tapat a la nevera fins a l'hora de servir-lo, només ens caldrà desemmotllar-lo!

c/s: cullerada sopera





10 comentaris:

Palmira POM ha dit...

Els pudings m'agraden moltíssim i amb galetes són irresistibles!
Petons i bona setmana,
Palmira

Cristina ha dit...

Adoro tot el que porti galeta...té una pintassa molt temptadora.

LA COCINERA DE BÉTULO ha dit...

Per fer-lo tindría que comprar les galetes i amagar-les, que aquí no duren.
Per postres o per berenar, boníssim.
Petons.

La Cuina de l'Olga ha dit...

I jo que no he preparat mai cap puding.....
Que bo ha de ser!
Petonets,
Olga

Eva ha dit...

Jo tampoc n'he preparat mai cap, però quan fora de casa en trobo de postres me l'acostumo a demanar perquè m'encanta! i a més de reaprofitament ;) Un petó!!

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


Teresa; Sembla un bon flam, i com molt bé dius, també sembla fàcil de fer. Per tant es qüestió de fer-ho.
Salutacions Teresa¡¡ :O)

Miquel ha dit...

Me gustan siempre los puding.Fantastico
este tuyo.
Petons

No tot són postres ha dit...

Recepta d'aprofitament excel•lent!!!
El problema és que no et sobri res per fer-lo heheh
Ptnts
Glòria

Bruixes a la cuina ha dit...

Jo quan veig un puding... del que sigui... em llançaria a la cuina a fer-lo! Em tornen boja!!! ♥ Molt bona recepta!!
Bon cap de setmana

Anna Pigarda ha dit...

Sempre els he menjat als restaurants..però a casa, mai, i mira que m'agraden els púdings. Serà qüestió de posar-s'hi! Quina pinta més bona!

Seguidors