ÍNDEX DE RECEPTES

17 de desembre del 2020

TORRÓ DE XOCOLATA CRUIXENT

Ara m'adono que fa dies que publico, vol dir que faig, molta xocolata.., és que m'encanta!!
Aquest torró cruixent, el típic Suchard, quan era petita m'agradava molt, no faltava mai a taula per Nadal... Així que aquest any tant estrany que ens toca viure l'he fet, a veure com estarà perquè no l'hem provat encara... ja us ho diré! però fa molt bona pinta! 
Després de remenar per a moltes receptes vaig optar per aquesta que em va semblar fàcil i bona.
Ben embolicat és un bon present per a regalar!
TORRÓ DE XOCOLATA CRUIXENT
Ingredients
200 gr de xocolata 70%
50 gr de mantega
75 gr d'arròs inflat
Pell ratllada d'una taronja
Preparació
Posem la xocolata trossejada, la mantega i la pell de taronja ratllada en un cassó al bany maria. Anbem remenant fins que la xocolata s'hagi desfet i quedi una crema homogènia, retirem del foc i hi afegin l'arròs inflat i remenem molt per a que s'integri i ens quedi una barreja homogènia.
Aboquem la barreja en el motlle que tinguem, si es metàl·lic, el típic per a torró, va molt bé, també n'hi ha de silicona o plàstic dur. Amb l'espàtula repartim bé, donem uns copets damunt el marbre per a que no quedin forats i deixem refredar. Tapem amb fil i reservem a la nevera pera que qualli del tot.
Per a desemmotllar podem donar uns segons de calor al motlle, res, segons, i el traurem fàcilment.
L'emboliquem i reservem a la nevera.
* A la recepta original es doblava les quantitats per a fer 2 pastilles, doblant les quatitats, aixó si, i barrejant xocolata amb llet... però com no ens agrada vaig posar nomès del 70%.
Font: Hogarmania.com



1 comentari:

LA COCINERA DE BÉTULO ha dit...

De ben segur que està molt bo, jo també l'he fet, per publicar la setmana que ve.
Ja veuràs com desapareix abans de treure'l a taula.
Petons.

Seguidors