ÍNDEX DE RECEPTES

24 de setembre del 2020

BRAWNIE AMB COBERTURA DE XOCOLATA I GERDS

 


Bé, després de dies sense publicar, que no vol dir que no haguem treballat de valent..., i esperant que l'estiu tant atípic que hem tingut hagi estat prou tranquil i profitós, vaig a publicar la recepta de les postres d'avui, un Brawnie vegà súper bo! Avui és la Mercè, Festa Major aquí Barcelona, i les postres havien d'estar a l'alçada!, tot i que serà una Festa ben diferent...
Ah! la cobertura m'ha agradat moltíssim! 
Anem per feina...
BRAWNIE AMB COBERTURA DE XOCOLATA I GERDS
Ingredients
300 g de carbassa crua pelada i tallada a dauets
250 ml de llet vegetal (soja, arròs....)
20 g de mantega s'avellanes ( jo vaig posar margarina vegetal)
25 g de proteína vegana ( jo no li'n vasig posar)
80 g de cacau pur en pols
120 g de farina ( normal o la que us agradi)
100 g de dàtils ( si són molt secs hidrateu-los)
10 g de llevat tipus Royal
Preparació
Coem la carbassa 5 minuts al microones, tamllir o fer al forn.
Posem tots els ingredients al robot que tingueu per a triturar (jo al TMX),
triturem molt bé i aboquem la barreja en un motlle folrat amb paper de cuina d'uns 18x12 cm,
el meu era una mica més gran, i clar, ha quedat més primet.
Coem 30 minuts a 180º, forn preescalfat. 
Quan el traiem del forn esperem uns 15 minuts, desemmotllem i deixem refredar damunt d'una reixeta
COBERTURA
150 g de xocolata 70%
150 ml de llet de soja
15 g d'oli de coco ( si no en teniu d'oliva també va bé)
20 ml d'aigua
Posem la llet de soja en un cassó al foc i quan bulli el retirem del foc, esperem uns mimuts i hi aboquem la xocolata tallada, remenem bé per a integrar-la, afegim l'oli, remenem bé i finalment afegim l'aigia, remenem i obtindrem una crema brillant i fina. 
Cobrim el sobre del brawnie. Per sobre la xocolata decorem amb el que ens agradi més avellanes trossejades, gerds...
Reservem a la nevera.
Si l'acompanyeu amb una mica de gelat de vainilla... postres rodones!!












Seguidors