ÍNDEX DE RECEPTES

25 de juny del 2018

COCA DE SANT JOAN 2018

Com mana la nostra tradició per Sant Joan i Sant Pere no poden faltar les coques! Aquest any ne'm fet unes quantes... però ja no en queda...! La veritat es que des de que vaig començar a fer-les a ara he millorat molt ! la pràctica i les diferents proves que vas fent fa que arribi el dia que diguis, aquesta és la meva!!!
La recepta de la de brioix ja fa tres anys que la faig, però aquest any hi he afegit una novetat, en lloc de pintar-la amb ou, ho he fet amb una barreja d'ametlla, sucre i clara d'ou, (ho fa Eric Ortuño, pastisser de l'escola Hofmann) que li ha donat un acabat molt professional!, molt bo!!
La de llardons no cal dir que per a molts de casa és la reina de les coques..., a mi m'agrada molt també de llardons i farcida de cabell d'àngel, així que una de cada!! i tots contents!

COCA DE SANT JOAN DE CREMA, en aquest enllar hi trboràs la recepta de la coca i la crema, que si no voleu crema podeu guarnir-la amb les típiques fruites confitades.


COCA DE LLARDONS (repassant la recepta veig que posa 100g de llardons, uns quant més millor...150 ben bé)

Cobertura per a pintar la coca de brioix

50 g d'ametlla molte
50 g de sucre
50 g de clara d'ou
Ho barregem tot molt bé, queda una barreja líquida amb la que pintarem tot elsobre de la coca, després hi posarem la crema, fruita confitada... com us agradi! i al forn!


4 comentaris:

Palmira POM ha dit...

Quin goig que fan aquestes coques!
La meva favorita és la de llardons però aquest any sense llardons i sense temps per fer-ne a casa m'he quedat sense :o)
Petons!
Palmira

La Cuina de l'Olga ha dit...

M'hagués agradat celebrar St. Joan a casa teva! Quines coques!
Petonets,
Olga

No tot són postres ha dit...

Doncs m'apunto, per l'any vinent, aquesta manera de pintar la coca. T'han quedat precioses!

Ptnts
Glòria

Federica ha dit...

Semplicemente meraviglioso <3

Seguidors