ÍNDEX DE RECEPTES

18 de febrer del 2016

PA DE PESSIC DE COCO

Us proposo un bon pa de pessic o coca per l'esmorzar d'aquest cap de setmana! Jo no vaig arribar a temps de fer-ne la foto sencer... l'oloreta cridava a encetar-lo!! Aquesta és la recepta original del llibre "Reposteria y Pasteleria con Thermomix", jo hi vaig afegir trossets de xocolata per sobre!
PA DE PESSIC DE COCO
Ingredients
140 g de farina de rebosteria
50 g de coco ratllat
3 ous
100 g de sucre
1 iogurt de coco (el vaig posar natural desnatat)
100 g d'oli de girasol
1 sobre de llevat (tipus Royal)
1 pessic de sal
Elaboració
Preescalfar el forn a 180º
Amb el got ben sec, posem la farina, el coco, el llevat i la sal i polvoritzem 20 segons, vel. progressiva 5-10 Reservem en un bol la barreja.
En el got posem els ous i el sucre i programem 20 segons, vel. 3
Afegim el iogurt i l'oli i programem 10 segons, vel. 3
Incorporem la barreja de farina que tenim reservada i programem 6 segons, acabem d'integrar la barreja amb una espàtula.
Encamisem un motlle de 22 cm, hi aboquem la preparació i coem al forn durant 30-35 minuts. Comprovem amb una agulla si està cuit (l'hem de traure seca en punxar-lo). Deixem refredar una mica, desemmotllem i deixem que s'acabi de refredar-se damunt d'una reixeta.



5 comentaris:

LA COCINERA DE BÉTULO ha dit...

Boníssim amb el sabor del coco ratllat, em ve de gust.
Petons.

La cuina de la Isabel ha dit...

Teresa, no poses els ous, suposo que deus posar tres.
El toc es el coco ratllat.
Petons

Unknown ha dit...

Gràcies Isabel!!!

Amblesmansalamassa ha dit...

No pares eh??? Boníssim!!!!
Clara

Cristina ha dit...

Ummm!!! me'l puc copiar?

Seguidors