ÍNDEX DE RECEPTES

8 d’abril del 2020

TRUITA D'ENCIAM I CEBA

Si no l'heu provat us la recomano!! Quan comprem, o si teniu la sort de tenir hort..., un enciam d'aquells tan macos, grans, però que les primeres fulles són verdes i potser la tija massa feta... tirem aquestes fulles... jo també eh?, però quan me'n recordo faig aquesta truita i us asseguro que gaudim d'una bona truita!! 
Jo recordo que a casa, la meva mare que de vegades deia que la truita de bledes i ceba era tan bona...i jo n'hi provar-la... i segur que n'era! 
La ceba li aporta dolçor i la fa amorosa, aixó també ho deia la meva mare...
TRUITA D'ENCIAM I CEBA
Ingredients
Fulles verdes d'enciam
Una ceba
Ous
Sal
Oli d'oliva verge
Preparació
Netegem l'enciam i reservem les fulles verdes, amb el ganivet traiem la part dura de la tija, que es més dura. 
Posem aigua amb sal a bullir i coem aquestes fulles durant uns 5 minuts. Retirem del foc i escorrem.
En una paella fregim ben rosseta la ceba tallada en juliana, hi afegim l'enciam ben escorregut, donem unes voltes per a que es barregi enciam i ceba i fem la truita com de costum.
Depenent de la quantitat que tinguem hi posarem dos o tres ous.
Ja em direu si la feu i si us agrada!!


Seguidors